JAG GILLAR KLÄDER

Tjenare alla glada (och sura) människor (och icke människor)!
 
SKA JAG BERÄTTA EN GREJ?
 
Idag har jag fått himla underbara kläder från Monki, av mamma! Och ett par tights från någon affär! Och igår fick jag också kläder av mamma! (WIIIIIIIIIIEEEEEE  GALAGAA FLAFFIHUUUU DFGJKLFDGHJ HEJAAA *hype.se*).Jättefina kläder! Tack så mycket mammi. ♥
 
Sitter och äter ett slags nyttigt choklad godis. Men jag har märkt att det är ganska kladdigt, fingrarna blir helt chokladiga. Och om jag har chokladiga fingrar och ska skriva på datorns tangentbord... Ingen bra kombination kan jag säga er. Så istället har jag kommit på en lösning. Äta utan händer! Fast det är lite krångligt. Kommer säkert bli chokladig om hakan istället, ajdå.
 
Vad har jag mer att berätta, hmm.
 
Snart börjar skolan, och jag tycker det ska bli jättekul. För jag ska börja i LD och det kommer bli super!
 
.
 
The typical svensken, bästa asså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0