Jag är cool.

Hej hörni.
 
Vet ni vad jag tänker nu? Att jag orkar inte blogga om vad jag gör på dagarna. Alla andra gör ju det. Det blir ju bara samma visa varje dag. Och vem orkar höra en sång flera gånger varje dag i extremt många dagar. Inte många kan jag säga er (eller jag tror inte att många gör det i alla fall. Jag skulle inte orkat.).
 
Och jaa, jag ska fixa headern. Den ser inte sådär superfin ut :/ MEN JAG ORKAR INTE. "Det är sommarlov ju, vem orkar sitta vid datan liksom bah asså?!" Nej men jag gör det när jag känner för det. Det blir en fin liten överraskning. SURPRISE.
 
Vet ni vad jag har nu? Ont i axlarna. ÅHNEJ. Måste lägga mig på mage. Vi hörs.
 
Over and out.
 
 
 
 
Bild från google.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0