Leggings, paj, kudde m.m.

HEEEEEJ BLOGGISEN!
 
Jag kom nyss hem från att ha varit på Gina och köpt ett par leggings, väldigt bra att ha har jag kommit på. Och nu ska jag äta lunch, "ost och skinkpaj med smakrik ost och tärnad skinka" minnsann. Tror att den har svalnat ner sig nu (hade den i mikron), förut typ stod den och brusade... Brusade? Kan man säga så? I detta sammanhang? Den lät i alla fall, pajen.
   Om ett tag ska jag åka och hämta Max på hans fotbollsskola, men nu ska jag sätta mig i soffan, se på något på tv:n, ha datorn brevid mig och lunchen framför mig.
 
See you later alligator.
 
PS. KOLLA VILKEN FIN KUDDE JAG HITTADE PÅ LAGERHAUS HEMSIDA I GÅR!KUDDE TOWN

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Superfin blogg du har! Är allt bra med dig? :)

2012-08-14 @ 17:17:07
URL: http://gottagetdown.blogg.se
Postat av: olga öhrn

HEEEEJ MOA! TAck så hemskt mkt för kommentaren på min blogg blev typ jätteglad. och FÖRLPT FÖR ATT VI INTE GAV LISTAN PÅ COOP½!!!! MIN TÄVLINGSINSTINKT TOG ÖVER!!! ÄR EJ EN DRYG NIA!!! ÄR JÄÄTTESNÄLL!!!!
puss & kram!!

2012-08-25 @ 11:43:47
URL: http://neque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0